Tot gratis verzendkosten ontbreekt alleen nog 25,00
Succesvol toegevoegd
Expresbezorging
Betalen met Klarna
Nederlands magazijn

Ga terug

Sieraden

Zomeruitverkoop

Moederdag

Kleding

Onder € 3

Onder € 5

Schoonheid

Lichaamsvorm

Auto's

Mode

Fitness

Tuin

Gadgets

Gezondheid

Thuis

Speelgoed voor kinderen

Keuken

Huisdieren

Telefoon Accessoires

Oorbellen

XMAS

Valentijnsdag

GARANTIE

WETTELIJKE GARANTIE ( non-conformiteit)

Als bescherming tegen defecte producten wordt een wettelijke garantie verleend door HS PLUS d.o.o. als eigenaar van onlinewinkel en geldt voor alle gekochte producten in genoemde online winkel wereldwijd. Wettelijke garantie houdt in dat een product functioneert op wijze wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten.

Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

FABRIEKSGARANTIE

De fabrieksgarantie van twee (2) jaar van leveringsdatum is van toepassing op alle elektronische producten wereldwijd. Als u een aanvullende garantie heeft aangeschaft, wordt uw garantie voor elektronische producten met een (1) extra jaar verlengd.

Fabrieksgarantie betekent dat in het geval dat uw elektronisch product tijdens de garantieperiode defect raakt er gratis een nieuw product ter vervanging wordt geleverd. De fabrieksgarantie wordt verleend door HS PLUS d.o.o. wie is de eigenaar van deze online winkel.

De garantie vervalt in geval van:

  • lichamelijke schade
  • slijtage door gebruik
  • defecten als gevolg van ongeschikt, onjuist en onzorgvuldig gebruik van het item

Garantieclaim procedure: 

Om gebruik te maken van uw garantie kunt u ons een e-mail sturen op [email protected].

U ontvangt eerst een automatische beantwoorder, beantwoord deze alstublieft door ons een video door te sturen die duidelijk laat zien dat het product niet werkt (apparaat ingeschakeld, opgeladen, verbonden, …).

Als u het defect niet op video kunt bewijzen, kunnen we u vragen het product te retourneren om het door ons magazijn te laten controleren. De verzendkosten zijn aan de kant van de afzender, we accepteren geen rembourszendingen. In het geval dat wij u vragen het product aan ons te retourneren en uw claim wordt gehonoreerd, vergoeden wij u de verzendkosten.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

ALLEEN VERZOEKEN DIE AAN ALLE BOVENSTAANDE VOORWAARDEN VOLDOEN ZULLEN POSITIEF WORDEN OPGELOST.

Meer over de Algemene Voorwaarden en het Cookiebeleid leest u via de links onderaan de pagina.