Tot gratis verzendkosten ontbreekt alleen nog 25,00
Succesvol toegevoegd
Expresbezorging
Betalen met Klarna
Nederlands magazijn

Ga terug

Sieraden

Zomeruitverkoop

Moederdag

Kleding

Onder € 3

Onder € 5

Schoonheid

Lichaamsvorm

Auto's

Mode

Fitness

Tuin

Gadgets

Gezondheid

Thuis

Speelgoed voor kinderen

Keuken

Huisdieren

Telefoon Accessoires

Oorbellen

XMAS

Valentijnsdag

KLACHTEN EN GESCHILLEN

KLACHT OVER PRODUCT OF SERVICE

Als uw product niet goed werkt, probeer dan eerst de gebruiksaanwijzing te raadplegen die u kunt vinden op deze link https://manuals.hs-plus.com/nl.

Als u de gebruiksaanwijzing hebt gevolgd en het probleem blijft bestaan, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected]. Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.

In eerste instantie ontvang je een automatische beantwoorder, beantwoord deze door ons een foto of video door te sturen waarop duidelijk te zien is dat het product niet werkt (apparaat ingeschakeld, opgeladen, aangesloten, …).

Als u het defect niet op video kunt bewijzen, kunnen we u vragen het product te retourneren om het door ons magazijn te laten controleren. De verzendkosten zijn aan de kant van de afzender, we accepteren geen rembourszendingen. In het geval dat wij u vragen het product aan ons te retourneren en uw claim wordt gehonoreerd, vergoeden wij u de verzendkosten.

We zullen binnen 3 werkdagen na ontvangst van alle benodigde informatie reageren met een definitief antwoord op uw klacht.

KLACHT BIJ LEVERING

Als uw product tijdens het transport is beschadigd of niet overeenkomt met uw bestelling (verkeerd of ontbrekend artikel), wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.

U ontvangt in eerste instantie een automatische beantwoorder, beantwoord deze alstublieft door ons een foto te sturen van het pakket (met zichtbaar label) en de ontvangen producten, waarbij schade duidelijk zichtbaar kan zijn.

We zullen uw klacht met voorrang behandelen en onze oprechte excuses voor het ongemak

GESCHILLEN

Als je een klacht hebt over ons product en onze service en het niet eens bent met de oplossing of als we er samen niet uitkomen, dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).

ALLEEN VERZOEKEN DIE AAN ALLE BOVENSTAANDE VOORWAARDEN VOLDOEN ZULLEN POSITIEF WORDEN OPGELOST.

U kunt meer lezen over de Algemene Voorwaarden en het Cookiebeleid op de links onderaan de pagina